.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نیما نهاوندیان ، از کوی سعادت گرگان تا شهرآرای تهران ...

علی نصیبی :  نیما نهاوندیان متولد سال 60 در گرگان بوده و تمام سال های تحصیلی خود در مقاطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان را در گرگان گذرانده است.

- نیما نهاوندیان دوران دانشگاه خود را در علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گذرانده و مدرک لیسانس خود را از دانشگاه مذکور اخذ کرده است.

- نیما در هنگام اقامت در گرگان به همراه خانواده در کوی سعادت واقع در بلوار ناهارخوران سکونت داشت.

- نیما نهاوندیان کار خود در صدا و سیما را هنگامی که 22 سال داشت از گرگان و با گزارش مسابقات بسکتبال شهرداری گرگان و نیز حاشیه های مسابقات ورزش اول گرگان (بسکتبال) و نیز والیبال گنبد و مسابقات سوارکاری آق قلا و بندرترکمن و ... آغاز کرد.

- تهیه گزارش های حرفه ای از سوی نیما با مضمون حاشیه های مسابقات ورزشی بسکتبال و والیبال و پخش آن بعد از اخبار ورزشی ساعت 23 و 30 شبکه خبر در قالب برنامه دوربین خبرساز، پای این جوان جویای نام  و مستعد گرگانی را به تهران و شبکه های سراسری باز کرد.

- نیما نهاوندیان که عمدتا با شبکه دوم سیما همکاری می کرد کار خود را از برنامه ورزش از نگاه دو آغاز کرد و هرچند که ابتدا به صورت مشترک با مجریان دیگر این برنامه را اجرا می کرد لیکن به مرور زمان تنها مجری این برنامه قدیمی ورزشی شد.

نیما نهاوندیان سمت راست در حال مصاحبه


- نیما نهاوندیان علاوه بر اجرای برنامه هایی همچون ورزش از نگاه دو و توپ طلایی از سیما، و فعالیت به عنوان کارشناس رادیو ایران، در کنار پوریا تابان دیگر مجری گرگانی اجرای برنامه  فرهنگی ورزشی دورخیز که صبح های جمعه از شبکه دو پخش می شد را به عهده گرفت.

- نیما طبق کامنتی که برای وبلاگ گرگان ما ارسال کرده بود با وجود دوری از گرگان، اخبار خاستگاهش را گاه به گاه از طریق فضای مجازی دنبال می کرد.

- نیما نهاوندیان در مرداد سال 90 وبلاگی را راه اندازی کرده بود که البته شاید به خاطر مشغله هایش نتوانست آن را به روز نماید. وبلاگ نیما را می توانید از اینجا ببینید.

- نیما نهاوندیان که سابقه اجرای برنامه های متعدد در شبکه جام جم را داشت به تازگی وظیفه اجرای برنامه در شبکه تازه تاسیس شما را برعهده گرفته بود.

- نیما طی سال های اخیر علیرغم اقامت در تهران، اجرای چندین جُنگ فرهنگی هنری که با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در گرگان برگزار شده بود برعهده داشت.

- صبح روز سوم دی ماه پس از کشف جسد نیما در منزل مسکونی اش در غرب تهران، ماموران کلانتری 137 شهرآرا و کارآگاهان پلیس جنایی آگاهی برای بررسی این موضوع در منزل وی حضور یافتند و جسد وی برای تحقیق درباره علت مرگ او به پزشکی قانونی منتقل شد.

- بنا بر اعلام مسئولان قضایی، هیچ گونه آثاری مبنی بر ورود مبتنی به زور افراد به منزل وی و یا سرقت مشاهده نشده بود.

- محسن سجادی از تهیه کنندگان سیما که سابقه کار با نیما را داشته است درباره علت مرگ او می گوید: نیما بر اثر برخورد با یک میز خونریزی مغزی می کند و به علت اینکه در منزل تنها بوده پس از مدتی به کما می رود و سپس دچار مرگ مغزی میشود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ثنا 7 دي 1391
سلام وعرض ادب وتسليت به خانواده ودوستاران نيما
خبرتاسف باري بود.
خيلي زودازبين جامعه هنري پركشيد ورفت كه حتي زبانها قادربه اينكه بگوييم خدا بيامرزدتش رو نداريم واصلا باوركردني نيست .
ازهمينجا به مادرعزيزش تسليت ميگم غم عزيزي چون نيماواااااقعادردناك ست .
روحش شاديادش گرامي .
نا شناس 7 دي 1391
روحش شاد یادش سبز
نا شناس 8 دي 1391
روحش شاد. برای رفتنش زود بود.جایش همیشه خالی است
محمد 9 دي 1391
نیما مگه آملی نبود؟
لاله 9 دي 1391
روحش شاد و یادش گرامی
یوسفی 9 دي 1391
یادش گرامی
امید 10 دي 1391
خیلی زود بود
روحش شاد یادش گرامی .
نا شناس 10 دي 1391
یادش گرامی و خداوند به بازماندگانش صبر عنایت فرماید.
نا شناس 10 دي 1391
از مجریان محجوبی بود. خدایش بیامرزد.
آرش 10 دي 1391
به تمامی همشهریان گرگانی ام تسلیت عرض می کنم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.